Hubnout můžete i bez cvičení!

Nejste vyznavačem běžeckých sportů, natož aerobního cvičení a při pomyšlení, že byste se měli tísnit v tělocvičně s dalšími cvičícími, vám vstávají vlasy hrůzou na hlavě? Ale přesto byste rádi hubnuli, jenže s tím pohybem víte, že to není tak slavné? A už dávno jste to vzdali, protože téměř na každém webovém portále či v časopisech narážíte na pojednání a články odborníků, že hubnutí bez cvičení a zvýšeného pohybu nejde ruku v ruce s hubnutím?

fitness ženy

My vám ale říkáme: „Neházejte flintu do žita!“

A právě pro vás může být naše rada, jak hubnout bez poskakování a pobíhání, právě prospěšná. Vážně to lze i bez zvýšeného pohybu!!

Stačí jen pořádně nastudovat pravidla nízkosacharidové diety a řádně je dodržovat tak, abyste neučinili po pár dnech dietní chybu! To byste museli začít znovu opět od začátku. Nízkosacharidová neboli také ketogenní či proteinová dieta pracují na stejném principu, to znamená na důsledném stravování, kdy omezíte, byť zdravé, ale tuky, snížíte i příjem sacharidů, ale naopak ve větší míře zvýšíte podíl bílkovin! A to v určitém vyváženém poměru. Bílkoviny jsou velmi důležité pro naše tělo, jelikož jsou součástí řady hormonů a enzymů. Obnovují buňky a dokážou i zregenerovat lidskou tkáň. Náš organismus je životně potřebuje pro stavbu svalů a jsou dokonce i stavební jednotkou našich orgánů.

cukr bílý

Dodat tělu správné množství bílkovin a splnit tak denní normu, bývá pro spoustu lidí velmi těžké, protože už musejí přemýšlet, kolik a co si musejí zakoupit, uvařit, upéct, na sucho ugrilovat a některé to i unavuje, protože je to celodenní kolotoč a opakuje se dennodenně. My pro vás máme ale ulehčení.

Ketomix bmikalkulacka.cz toto vše udělá za vás! Vy už nemusíte přemýšlet, jezdit do obchodu, stát dlouhé hodiny u sporáku a vyvařovat, protože tento dietní rytmus je skvělý v tom, že jídla pro hubnutí jsou už předpřipravena!