Klasickým postupem je použít před uvedením výrobku na trh masivní reklamní kampaň. Ta má zákazníky přesvědčit, že tento nový produkt je mnohem lepší než ten předchozí, ačkoliv změny jsou obvykle pouze kosmetické a funkci příliš neovlivní.
Dobré také je uvést nové zboží do obchodů v době před Vánoci. Každý shání dárek a díky výše zmíněné reklamní kampani jsou vytvořeny dobré podmínky pro to, aby lidé tento nový produkt koupili jako vánoční dárek. Dobré je také vytvořit nějaké speciální vánoční edice, které jsou sice celkově dražší než jednotlivé produkty, ale mají hezký obal.
Trikem, který může prodeji pomoci, je uvádění nového zboží v takzvaných limitovaných edicích. Samozřejmě tento postup nelze použít u každého výrobku. Je nutné jím šetřit a používat ho pouze pokud máme pocit, že by se produkt jinak příliš neprodával, nebo pokud ho chceme prodat za opravdu vysokou cenu. Slova „limitovaná edice“ na obalu totiž spolehlivě zvýší cenu jakéhokoliv zboží.
Opravdu k pousmání jsou potom limitované edice u jídla, pití či drogistického zboží. Všechno má totiž určitou dobu trvanlivosti, a pokud je nespotřebujeme do té doby, můžeme je vyhodit. Nutno také dodat, že chuť je obvykle stejná jako u obyčejné varianty, jediná odlišnost je obal. A právě obal je to jediné, co nám zůstane. A ten, pokud tedy nepatříme k lidem, kteří určité typy obalů sbírají, skončí dříve či později v koši. A tak jsme zbytečně zaplatili více peněz za to, co jsme mohli mít za normální cenu.
Nabízí se však otázka, co se starým zbožím, jež má být nahrazeno novější verzí. Zde obchody používají různé výprodeje či akce, aby se zbavili starých zásob. Vždy je však taková, aby prodejní cena překročila cenu nákupní. Lidé samozřejmě slevy milují a tak má obchod zisk zajištěn.
Celkově se tedy dá říci, že obchody jsou rády, když se na trhu objeví něco nového. Dává jim to další příležitosti k přilákání zákazníků a zvýšení zisku. A o to přece jde v první řadě, ne?