Zaujmout pozornost dovedou i papírové tašky s potiskem

Připadá vám reklama prostřednictvím letáků do domovních schránek už otravná? Tak to nejste sami, ale existuje mnoho jiných forem propagace, a ty mohou být nejen působivé, ale i vtipné a skutečně mohou zaujmout pozornost mnohých z nás.

papírové tašky

Můžete udělat něco podobného

Když začínal své působení na trhu internetový obchod s potravinami Rohlík, a možná si ještě někteří z vás tu dobu vybaví, rozváželi zákazníkům zboží dealeři oblečení v civilu a v osobních autech typu dodávek, které na první pohled vypadaly tak, jako kdyby k vám přijela nějaká návštěva. Rozhodně to neupoutalo pozornost na první pohled a možná se i zdálo, že je to váš příbuzný či známý, co vám přivezl očekávaný náklad. Zboží bylo předáváno v papírových taškách, někdy i v igelitových sáčcích.

oranžová taška

Firma ale nezahálela a začala pracovat s postupujícím časem i na své propagaci. Možná vám to připadá jako hloupost, ale rozumně a hlavně poutavě, nevtíravě vytvořená reklama je to nejlepší, co si získá pozornost každého, byť to oslovuje pouze o lidi na ulici. Tato firma začala rozvážet zboží v autech s potiskem, který nebylo možné jen tak minout pohledem, a zároveň každý zákazník obdržel naprosto precizně zabalené potraviny ve velkých papírových taškách s potiskem.

Potisk byl tematicky rozdělený podle druhu sortimentu, zvlášť bylo ovoce a zelenina, zvlášť drogerie a prací prostředky atd. Tímto bychom vám chtěli naznačit, že tento podnikatelský záměr skutečně vyšel a podnikání se začalo rozjíždět do „vysokých obrátek“ i díky tomu, že lidé získali potřebné informace o této službě. I docela obyčejná papírová taška působí, nemyslete si, že ne. Lidé se jí všimnou, nápisy a reklamní sdělení si přečtou, a pokud jsou poutavá, svůj záměr splní. Záleží tedy hlavně na vás, jakým potiskem tašky vyzdobíte, a jakou firmu pro potisk oslovíte, aby vám vyšla maximálně vstříc.